Inglise keel algajad (A1)
Täiendkoolitusasutuse nimetus:
Kivilinna Keeltekool
1. Ă•ppekava nimetus:
Inglise keele kursus algajatele A1
2. Õppekavarühm ja õppekava koostamise alus:
Keeleõpe. Euroopa Nõukogu keeleoskustasemete süsteem.
3.Eesmärk ja õpiväljundid
EESMÄRK. Õppe eesmärgiks on omandada keeleteadmised, mis aitavad õpilasel end tuntud ja igapäevasituatsioonides väljendada, lihtsaid lauseid moodustada ja neid kindlate vajaduste saavutamiseks kasutada.
ÕPIVÄLJUNDID. Koolituse lõpuks õppija:
- Õppija mõistab ja kasutab igapäevaseid väljendeid ja lihtsamaid fraase, et oma vajadusi rahuldada.
- Õppija oskab ennast ja teisi tutvustada ning pärida elukoha, tuttavate inimeste ja asjade järele ning vastata sama ringi küsimustele.
- Õppija suudab suhelda lihtsas keeles, kui vestluspartner räägib aeglaselt ja selgelt ning on valmis aitama.
- Õppija oskab kirjutada lühikest ja lihtsat teadet, täita lihtsaid ankeete
4. Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
Inglise keelt õppida soovivad isikud, kes ei ole varem inglise keelt õppinud. Õppe alustamise tingimuseks on õppemaksu tasumine.
5. Õppe kogumaht, selle ülesehitus, õppekeskkond ja õppevahendid
ÕPPE KOGUMAHT on 200 akadeemilist tundi, millest 120 akadeemilist tundi on kontaktõpe ja 80 akadeemilist tundi iseseisev töö. A1 tase saavutatakse kahe mooduli A1.1 ja A1.2 läbimisega.
Ă•ppijate arv ĂĽhes grupis on max 10 inimest.
ÕPPEKESKKOND: Õppetöö toimub kaasaegsetes avarates õpperuumides Kivilinna Keeltekoolis, Sõpruse pst 2, Tartu, mis vastavad koolituse nõuetele. Ruumidesse on paigaldatud ventilatsioonisüsteem, küttesüsteem ja koolitusruumidele vastav valgustus. Ühe õppeklassi suurus on 36 m2. Õpperuumides on mööbel, mis on mõeldud täiskasvanute koolituse läbiviimiseks. Lauad on kerged, õppetööks mõeldud ja võimaldavad läbi viia erinevaid töövorme õppetunni jooksul. Kõikides klassides on tahvel, teler, dataprojektor, arvuti, pabertahvel.
ÕPPEVAHENDID: õpik ja töövihik, mis tuleb õppijal endal välja osta. Õppevahendite hind lisandub õppemaksule.
6. Õppeprotsessi kirjeldus, sh õppe sisu, õppemeetodid ja -materjalid
Ă•PPEPROTSESS: Auditoorne ja iseseisev töö, mis tuleb õppijal sooritada auditoorse õppe vahelisel ajal. Ăśldjuhul on tegemist õppega, mis toimub 1 või 2 kord nädalas.Â
Ă•PPE SISU:
• Mina ja minu perekond
• Maad ja rahvad
• Toit
• Töö ja vaba aeg
• Elukutsed
• Film ja kino
• Tutvumine, suhtlemine sõpradega
• Reisimine
• Põhi- ja järgarvsõnad, kellajad, aastarvud, hinnad
• Tegusõnad olevikus ja minevikus, ebareeglipärased verbid
• Nimisõnade mitmus ja omamise näitamine
• Sagedasemad eessõnad koha-, aja ja viisimäärustes
• Isikulised asesõnad
ÕPPEMEETODID. Auditoorne õpe 120 ak/h: kuulamis-, lugemis-, kirjutamis- ja tõlkeharjutused, rollimängud, video vaatamine ja analüüsimine, grupi- ja paaristöö.
Iseseisev töö 80 ak/h: sõnade õppimine ja õpikust harjutuste tegemine.
Ă•PPEMATERJALID: Engish File Beginner Student’s Book, English File Beginner Workbook. Ă•petaja poolt koostatud lisamaterjalid.
7. Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused
Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine vähemalt 75% auditoorsetes tundides. Lisaks tuleb sooritada lõputest ja suuline vestlus.
HINDAMISMEETOD:
1.Kirjalik teadmiste test. HINDAMISKRITEERIUM: Kirjalik test (hõlmab läbitud teemasid) Õppija leiab igapäevasel teemal lugemis- ja kuulamistekstist üles vajaliku informatsiooni. Õppija kasutab õpitud sõnavara õiges vormis. Õppija suudab etteantud igapäevasel teemal koostada väga lihtsa, seostatud jutu ning täita enda kohta ankeeti. Positiivseks soorituseks on vaja vähemalt 75% õigeid vastuseid
2. Suuline vestlus. HINDAMISKRITEERIUM: Õppija oskab rääkida kursusel läbitud teemadest ja oskab vastata lihtsamatele küsimustele ja esitada ise küsimusi.
8. Väljastatavad dokumendid
Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded – kirjalik test ja suuline vestlus – on hindamiskriteeriumitele vastavalt täidetud.
Tõend, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontaktõppe tundidele ja neis läbitud teemade kohta.
9. Koolitaja kvalifikatsioon
Inglise filoloogi haridus või tõendatud inglise keele C1 tase ning praktiline õpetamise kogemus vähemalt 120 akadeemilist tundi.
10. Ă•ppekava koostamise aeg
Kuupäev – 1.08.2023